premium bootstrap themes

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Πως μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου

Αντικαταβολή

Ισχύει μόνο για τις αποστολές εντός Ελλάδας και το επιπλέον κόστος ανέρχεται στα +1,5€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%). Η πληρωμή γίνεται με την παράδοση του δέματος σας από την εταιρεία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε.

Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό (Ισχύει για Ελλάδα και Κύπρο)

Η πληρωμή γίνεται με τραπεζική κατάθεση εντός 2 ημερών από την ημέρα της παραγγελίας. Στην αιτιολογία προς τον δικαιούχο συμπληρώνετε το ονοματεπώνυμό σας και αποστέλλετε το αποδεικτικό της μεταφοράς στο info@golden-a.gr . Σε περίπτωση μεταφοράς από άλλη τράπεζα, τα έξοδα εντολής επιβαρύνουν τον πελάτη. Αφού ολοκληρωθεί η πληρωμή, γίνεται η αποστολή της παραγγελίας. Μετά το διάστημα των 2 ημερών η παραγγελία ακυρώνεται.

Eurobank     IBAN: GR1902603770000000201736853
Πειραιώς    IBAN: GR6401712320006232165862520
Alpha           IBAN: GR6801408150815002002020563

ONOMA ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ: ΑΥΤΑΡΑ ΧΡΥΣΗ

Πιστωτική / Χρεωστική Κάρτα (Ισχύει για Ελλάδα και Κύπρο)

Επιλέγοντας πληρωμή με την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα θα μεταφερθείτε στην υπηρεσία ΠΕΙΡΑΙΩΣ ePOS η οποία σας προσφέρει τον πλέον ασφαλή τρόπο πληρωμών μέσω της κάρτας σας.

Πως γίνεται η αποστολή των προϊόντων;

Οι αποστολές πραγματοποιούνται με τις εταιρείες ELTA COURIER και ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ.

Με την αποστολή της παραγγελίας σας, ενημερώνεστε με τον αριθμό αποστολής μέσω E–Mail.

Αποστολές πραγματοποιούμε καθημερινά και θεωρούμε ότι μπορούμε να είμαστε συνεπείς χωρίς περαιτέρω καθυστερήσεις στην κατασκευή των προϊόντων που προσφέρουμε.

Ακυρώσεις / Μη παραλαβές

Δεν γίνεται αποδεκτή η ακύρωση παραγγελίας η οποία έχει τιμολογηθεί/συσκευαστεί και έχει παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών από εμάς

Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής, αδιαφορίας παραλαβής της παραγγελίας ή όμοιας κακόβουλης πράξης από την πλευρά του πελάτη, η Golden A Exclusive Boutique διατηρεί το δικαίωμα προσφυγής στη δικαιοσύνη προκειμένου να διεκδικήσει ζημίες που ενδεχομένως να έχουν προκύψει ως αποτέλεσμα ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής παραγγελίας του πελάτη.

H Golden A Exclusive Boutique διατηρεί το δικαίωμα να μην εκτελεί παραγγελία πελάτη με ιστορικό επαναλαμβανόμενων αρνήσεων παραλαβής, ακυρώσεων, ή/και επιστροφών.

Πως διασφαλίζω τις ηλεκτρονικές συναλλαγές μου

Ασφάλεια συναλλαγών

ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ Η ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΜΕΣΩ ePOS ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

Η τράπεζα Πειραιώς διασφαλίζει την ποιότητα των συναλλαγών χωρίς κανένα κίνδυνο απώλειας χρημάτων.
Χρησιμοποιούμε όλα τα πρωτόκολλα ασφαλείας. Το διεθνές πρότυπο ασφαλείας Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS) έχει δημιουργηθεί από τους Διεθνείς Οργανισμούς Πληρωμών (Visa, MasterCard κ.ά.) και ορίζει συγκεκριμένες προδιαγραφές ασφαλείας με τις οποίες πρέπει να συμμορφώνονται οι εμπορικές επιχειρήσεις που δέχονται, επεξεργάζονται, αποθηκεύουν ή μεταδίδουν δεδομένα καρτών πληρωμής. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι παρακάτω κάρτες Χρεωστική Πιστωτική Προπληρωμένη κάρτα Visa MasterCard και Maestro οποιασδήποτε ελληνικής ή ξένης τράπεζας αλλά και κάρτες Diners Discover American Express αν το επιθυμείτε

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Email: info@golden-a.gr
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2316 008850 (11:00-20:00)

Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν

Επιστροφή προϊόντος

Μπορείτε να κάνατε αλλαγή προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων για επιστροφή χρημάτων μπορείτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών  από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας (Το διάστημα μεταξύ παραλαβής της παραγγελίας και επιστροφής – άφιξης πίσω στο κατάστημα δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες). Η επιστροφή χρημάτων αφορά μόνο το κόστος του προϊόντος χωρίς τα έξοδα μεταφοράς. Εφόσον πραγματοποιηθεί αίτηση επιστροφής χρημάτων γίνεται έλεγχος από το αρμόδιο τμήμα για την τήρηση των προαναφερθέντων χρονικών πλαισίων και εφόσον τηρούνται πιστώνονται τα χρήματα στο λογαριασμό σας εντός 10 – 14 εργάσιμων ημερών. Η διεύθυνση αποστολής για τις επιστροφές των προϊόντων είναι: Βρυούλων 70 - Θεσσαλονίκη. Τκ: 55135.  Όλες οι επιστροφές πρέπει να αιτούνται πριν την αποστολή των προϊόντων πίσω στο κατάστημα. Σημειώστε ότι οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον:

  • Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος (απόδειξη αγοράς και συσκευασία, καθώς αποτελούν μέρος του προϊόντος).
  • Το προϊόν δεν έχει φορεθεί πέραν της δοκιμής.
  • Το προϊόν δεν ανήκει στην εκπτωτική κατηγορία (Sales).
  • Αποστείλετε το προϊόν μέσω της Γενικής ταχυδρομικής ή της ACS με τις οποίες συνεργαζόμαστε (το σχετικό κόστος αποστολής ανέρχεται στα 6€ για Ελλάδα και 20€ για Κύπρο, το οποίο επιβαρύνει εσάς και αφαιρείται από το ποσό πίστωσης που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων).
  • Τα δωρεάν μεταφορικά ισχύουν μόνο σε περίπτωση που κρατήσετε την παραγγελία. Σε περίπτωση επιστροφής αφαιρούνται από το ποσό πίστωσης.
  • Για αγορές εντός φυσικού καταστήματος δεν πραγματοποιούνται επιστροφές χρημάτων, μόνο αλλαγές με κάποιο άλλο προϊόν.

Ελαττωματικά προϊόντα

Σε περίπτωση που φτάσει στα χέρια σας ελαττωματικό προϊόν (π.χ. φθορά κατά τη μεταφορά), επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 231 600 8850 το αργότερο εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του και θα σας ενημερώσουμε για τον τρόπο αντικατάστασής του χωρίς καμία επιβάρυνση σε εσάς.

Αλλαγή / Ακύρωση παραγγελίας

Μπορείτε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας χωρίς καμία επιβάρυνση εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει ετοιμαστεί για αποστολή, καλώντας το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο: 231 600 8850. Στην περίπτωση που έχετε προκαταβάλει το ποσό της παραγγελίας σας, το ποσό επιστρέφεται ολόκληρο στο λογαριασμό της επιλογής σας. Στην περίπτωση που η παραγγελία σας έχει δοθεί για αποστολή δε γίνεται επιστροφή χρημάτων και η παραγγελία σας αποστέλλεται κανονικά. Στα μαγιό δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων, μόνο αλλαγές σε νούμερο.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Email: returns@golden-a.gr

Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 231 600 8850 (10:00-18:00)

Προϊόντα που είναι σε αναμονή

Σε όλα τα προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα, υπάρχει ένδειξη με την πιθανή ημερομηνία παραλαβής τους. Τόσο στον κατάλογο όσο και στη σελίδα του προϊόντος.  Για περισσότερες πληροφορίες συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας ή καλέστε μας τηλεφωνικά.

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ

ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ